Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Tcheely | użytkownik

imię i nazwisko"M" z 007 adresKrakakakaka zarejestrowany27.11.2005 @17:56:17 ostatnio na stronie23.11.2013 @17:04:55
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.tcheely.carbonmade.com OnetSkypetcheely Gadu-Gadu2669296
digarty22 komentarze2275 posty na forum331

komputer / sprzęt
kartofle.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
!artursadlos    22.03.2006 @10:14:33
podziwiam
_______




~abc    20.03.2006 @22:18:17
Dzieki
~Dread    19.03.2006 @21:22:03
genialna galeria!!! naprawde masz kawal talentu!!! pozdrawiam!
~katharsis    17.03.2006 @14:39:05
mam pytanie,czy ty probujesz tymi komentarzami drzeć ze mnie łacha?
_______
...ja nie skamle,nie,ja pluje w twarz!
~zuzisue    14.03.2006 @21:09:24
Świetna galeria Maćku! Tak trzymaj, masz świetne projekty, bardzo mi się podobają.
_______
nigdy byś się nie spodziewał: http://www.zuzisue.digart.pl
~YaSiOO    14.03.2006 @17:41:56
Dzieki za KK. Pozdro .
~katharsis    11.03.2006 @09:57:36
nieskonczony?kurna,boje sie pomyslec co bedzie jak go skonczysza tak przy okazji,opylisz mi ten komiks "batman - lobo"?
_______
...ja nie skamle,nie,ja pluje w twarz!
~Ishtar    09.03.2006 @19:41:27
mroczny..? hehe
_______
And for one second I lost my head and for one second,
I wished that you were dead...
~katharsis    09.03.2006 @12:27:20
mam nadzieje ze nie masz mi tego za zle,poprostu ktos ci musi skrocic lancuch:Dzartuje...a tak powaznie,czemu nie dajesz tu tych swoich projektow co mi pokazywales?sa dobre...
_______
...ja nie skamle,nie,ja pluje w twarz!
~Tcheely    08.03.2006 @11:05:06
ok
_______
YOUR MOM IS AWESOME!
~katharsis    08.03.2006 @08:42:11
oj benek,pan marcin3d miazdzy cie,masz troche za duze mniemanie o sobie,kiedys cie to zgubi....................................................
_______
...ja nie skamle,nie,ja pluje w twarz!
~iCe    19.02.2006 @16:45:22
uzywasz cinemy tak ?
~Cage47    03.02.2006 @01:28:58
;( chcesz pedziec że utożsamiam sie z babilonem? :P
_______
fcuk stfu
~Cage47    02.02.2006 @04:10:26
kocham arial
_______
fcuk stfu
~deFacto    30.12.2005 @18:02:15
Widze że miesięczna praca na obfituje w dobre oceny pozdrawiam
_______
Jak skomentowałem coś twojego, ty skomentuj coś mojego http://defacto.digart.pl
~falcrum    02.12.2005 @19:05:31
Dzięki za komenta i wysoką ocenę

Pozdrawiam serdecznie "kolege pofachu"
-ion    30.11.2005 @00:06:53
dziekuje
~Wawrzach    28.11.2005 @15:45:14
Witam na digarcie...dzieki za komenty... widze ze Pan 3d sie zajmuje...fajowsko bede obserwowal. Moze jakies zlecenia beda czy cos...

POZDRAWIAM
_______
Życie to nie bajka...
http://www.wawrzach.com
~pu5z3k    28.11.2005 @15:00:49
dzieki! Witam na DA
Poprzednia strona 1 ... 26 27 28 29
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt